مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری تهران دکتر فیض آبادی

وکیل پایه یک دادگستری تهران

در این مقاله به معرفی وکیل پایه یک دادگستری و خدماتی که ارائه می­دهد، می­پردازیم و با ابوالقاسم فیض آبادی، وکیل خوشنام پایه یک دادگستری آشنا خواهیم شد. لطفاً تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری

دکتر ابوالقاسم فیض آبادی وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته حقوق فارغ ­التحصیل شده و توانسته است پس از قبولی در آزمون وکالت، دوره دکترا را نیز با موفقیت پشت ­سر بگذارد. در دوره کارآموزی، فرد مدتی زیر نظر وکلای با تجربه اقدام به فعالیت می­کند تا تجربه و تخصص کافی را در مورد پرونده­های مختلف حقوقی و کیفری به دست بیاورد.

پس از اتمام دوره کارآموزی، فرد با قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری اخذ کرده و به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته می­شود. برای مشاوره رایگان با دکتر فیض آبادی وکیل پایه یک دادگستری از برنامه زیر استفاده کنید:

وکیل پایه یک دادگستری چه خدماتی را ارائه می دهد؟

وکیل پایه یک دادگستری خدمات مختلفی را ارائه می­دهد که برخی از آن­ها عبارت­ند از:

وکالت پرونده

یکی از مهم­ترین خدمات وکیل پایه یک دادگستری، بر عهده گرفتن وکالت پرونده موکلان است. برای انجام این کار، وکیل باید کلیه امور مربوط به دادرسی پرونده را انجام دهد، در مراجع قضایی، دادگاه­ها یا در برابر افراد دیگر و شرکت­ها حاضر شود و با ارائه اسناد و مدارک حقوقی از موکل خود دفاع کند.

ارائه مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی یکی دیگر از خدمات مهم وکیل پایه یک دادگستری است که به موجب آن، وکیل می­تواند با تفسیر قوانین و مقررات حقوقی در زمینه ­های مختلف مالی، مالیاتی، تجاری، مدنی، کیفری و … برای کمک به رفع مشکلات و مسائل حقوقی موکلان خود آن­ها را راهنمایی کرده و به سؤالات و ابهاماتشان پاسخ دهد.

تنظیم قراردادها و اوراق قضایی

یکی از خدماتی که وکیل پایه یک دادگستری ارائه می­کند، تنظیم و نگارش دادخواست­، شکوائیه، لوایح حقوقی و کیفری و قراردادهای موکلین است که با توجه به تجربیات و دانش حقوقی وکیل پایه یک به هوشمندانه­ترین شکل ممکن تنظیم می­شود.

وکیل پایه یک دادگستری چه خدماتی را ارائه می دهد؟

حل و فصل اختلافات خارج از دادگاه

وکیل پایه یک دادگستری می­تواند با استفاده از دانش حقوقی و مهارت­های خود در مذاکره، با طرفین اختلاف در خارج از دادگاه مذاکره کرده و با سازش، میانجی­گری یا داوری به حل و فصل اختلافات کمک کند.

وکیل ملکی یا وکالت در اراضی

یکی دیگر از خدمات وکیل پایه یک دادگستری، ارائه مشاور حقوقی در زمینه امور ملک و اراضی، نظارت بر تراکم قانونی امور مربوط به خرید، فروش، اجاره، تهاترات عقاری، اجرای توافقنامه‌های ملکی و سایر امور مربوط به املاک و اراضی است. وکیل ملکی می‌تواند در تدوین و تفسیر قراردادهای ملکی یا خرید و فروش زمین، دعاوی ملکی، حقوق و تعهدات مالکان و سایر امور حقوقی مربوط به املاک و اراضی به موکلان خود کمک کند.

معرفی وکیل ابوالقاسم فیض آبادی

معرفی وکیل ابوالقاسم فیض آبادی

مؤسسه حقوقی دادگستر فیض عدالت با مدیریت ابوالقاسم فیض آبادی وکیل پایه یک دادگستری در تهران، استاد دانشگاه و پژوهشگر دکتری حقوق است که ارائه ­دهنده خدمات مشاوره حقوقی و وکالت پرونده ­های مختلف کیفری و حقوقی است. دکتر ابوالقاسم فیض آبادی از سوابق کاری درخشانی برخوردار است که از میان آن­ها می­توان به همکاری با مجموعه ­های زیر اشاره کرد:

معرفی وکیل ابوالقاسم فیض آبادی

دفتر حقوقی وکیل ابوالقاسم فیض آبادی با تکیه بر دانش و تجربه حقوقی، به شما کمک می­کند تا بتوانید دعاوی کیفری، خانوادگی، بانکی، تجاری، ملکی و دعاوی ناشی از ارث را حل کنید.

هدف مؤسسه حقوقی دادگستر فیض عدالت، برخورد منصفانه با موکلین و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه آن­ها است. برای این کار، قبل از پذیرش پرونده، ابتدا مشکل موکل به طور کامل از نظر حقوقی بررسی می­گردد و چنانچه به دلایلی امکان پذیرش آن نباشد، از اخذ آن خودداری می­شود.

دکتر فیض آبادی وکیل موسسه حقوقی دادگستر میرداماد

اشتراک گذاری

اگر این مطلب برای شما مفید بود، آن را به اشتراگ بگذارید

مطالب مرتبط

حقوق را بشناسید، از آسیب‌ها جلوگیری کنید

در نظام حقوقی، موضوعاتی مانند «معامله معارض» و «سند معارض» از مباحث پیچیده و مهم به شمار می‌روند که تأثیرات قابل توجهی بر روابط

گاهی تعارضات و اختلاف در زندگی زناشویی به حدی می‌رسد که زوجین دیگر قادر به ادامه زندگی نیستند و تصمیم می‌گیرند از هم جدا

جرم پولشویی عبارت است از فرآیند پنهان کردن یا کتمان کردن ماهیت، منشأ، منبع، محل، نقل و انتقال، جابه‌جایی یا مالکیت عوایدی که به

در گذشته، مسائل مربوط به گمرک و تجارت بین‌المللی تجار را با دردسرها و پیچیدگی‌های قضایی بسیاری روبه‌رو می‌کرد؛ اما امروزه تجار فعال در

جستجو کنید

۰۲۱۲۲۲۲۷۲۱۲

۰۲۱۲۲۲۲۷۱۱۲

۰۹۱۲۱۹۹۱۲۶۶

۰۹۱۲۴۰۲۹۲۵۵